loading...
حرف های ناگفته ی بچه های مدرسه
king بازدید : 56 نظرات (3)

من یه سوال دارم شما که تو وبلاگتون زدید امکانات ما با امکانات مدارس دیگه برابره من می خواستم بگم امکانات ما مثلاً:دستگاه تشخیص اثر انگشت(که خیلی خیلی بکار میاد) و اثر انگشت و اثر انگشت و... است خیلی با مدارس دیگه هماهنگه؟ اصلاً هم ربطی به این نداره که با پول اون می تونستید یه عالمه کار انجام بدید.

و قسمت جالبش اینجاست که امکانات ما(دستگاه تشخیص اثر انگشت) باعث پیشرفت دانش آموزان و مدرسه میشه!!!

من باید ازاینکه اینقدر به فکر خودتون هستید تشکر کنم واقاً شما زحمت میکشید نه ما!!!!

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مجتبی فتحی در تاریخ 1393/02/10 و 16:06 دقیقه ارسال شده است

وبلاگتون خوبه ولی مطالبش کمه!
پاسخ : ممنون از نظرتون،
منظورتون کدوم مطالبشه؟؟؟

این نظر توسط دنبالم نکن در تاریخ 1393/02/01 و 20:34 دقیقه ارسال شده است

اصلا خیلی حرفات حقه گل گفتی مرسی
پاسخ : نظر لطف شماست!

این نظر توسط هرکی در تاریخ 1393/02/01 و 10:21 دقیقه ارسال شده است

واقعاً راست می گی! دستت درست!شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : ممنون!متشکرم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
دبیرستان نمونه دولتی احمدی روشن گتوند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 105
  • بازدید کلی : 4,126
  • نویسنده

    king