loading...
حرف های ناگفته ی بچه های مدرسه
king بازدید : 105 نظرات (2)

والا ما خیلی تکنولوژی داریم ولی حیف بعضیا اجازه نمی دن ازاین چیزا بیاریم تازه بعضیا دستشون شل شده راه به راه هرکی رو که می بینن می زنن تکنولوژی دیگه کم اورده!!!!

تنها تکنولوژی پیشرفته که خیلی هم به کار میاد تو مدرسه یما

«دستگاه تشخیص اثر انگشته»

 

من از تمامی بچه های مدرسه تقاضا دارم با هر برخورد برخی ها به مراجع قضایی گزارش دهند تا بعضیا ادب شوند!!!!!

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط . در تاریخ 1393/02/08 و 16:46 دقیقه ارسال شده است

میگم قرار بود تا 5 شنبه ی قبلی جواب آزمون دنا بیاد چی شد؟اگه میشه یه پیگیری بکن!
پاسخ : من سعی خودمو می کنم ولی از بعضیا نباید انتظار ... داشته باشی!!

این نظر توسط , در تاریخ 1393/02/06 و 23:07 دقیقه ارسال شده است

منظورت غفاریه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ : کلی گفتم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
دبیرستان نمونه دولتی احمدی روشن گتوند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 3
  • بازدید سال : 96
  • بازدید کلی : 4,117
  • نویسنده

    king